tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Rött i skogen

Denna outfit har jag ridit runt med ganska mycket den senaste veckan. Jag brukar inte ha rött på mig men jag hittade tröjan i min garderob för några dagar sedan och tyckte den var fin. Sedan hade jag en matchande filt till så det slutade med att jag satte ihop denna oufiten!
 
 
Ryttare
Tröja: Urmakarväst - Uppdrag
Byxor: Svarta jeans - Silvergladebyn
Skor: Svarta arenastövlar - Silvergladebyn
Hjälm: Svart vildmarkshjälm - Jarlaheim
Handskar: Svarta vinterhandskar - Uppdrag
 
Häst
Sadel: Svart seniorsadel - Gallerian
Filt: Röd proffsfilt - Västkobbens fiskeby
Träns: Nattgrimma - Fort Pinta
Benlindor: Vita - Gallerian



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback