tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Vad kommer hända med det Jorvikiska varmblodet?

Jag har funderat ett tag på den frågan. Alla "gamla" hästar tror jag kommer få en omgjord modell någon gång. Frågan är bara när. Det var ju t.ex inte så länge sedan vi fick se de nya modellerna på friesern och den frisiska sporthästen.
 
Jag tror att det jorvikiska varmblodet kommer uppdateras någon gång. Det skulle ju vara helt konstigt om alla häsar förrutom just den uppdaterades. Men hur kommer det funka? Kommer ens befintliga häst bara bytas ut mot en ny? Kanske man kan köpa en Jorvikisk varmblod? Kommer ens varmblodet att uppdateras?
 
Vad tror ni? Kommer varmblodet uppdateras någon gång? Isåfall vad kommer hända?
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback