tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Bortrest

Ännu en gång är jag kass på att uppdatera, men i detta inlägget tänkte jag inte snacka om det. Blir väldigt tjatigt om jag drar upp det i varenda inlägg!
 
Nu är det så att jag kommer vara bortrest i tre dagar, från och med idag till fredag. Jag ska inte iväg långt men jag kommer iallafall inte ha tillgång till en dator. Detta betyder att jag inte kommer kunna spela sso. Men jag ska försöka slänga upp ett eller två inlägg som dyker upp någon av dagarna!
 
Tänkte logga in en snabbis och levla lite nu innan jag sticker, men sen kom jag på att det är onsdag idag så servarna är nere ett tag till. Spännande blir det iallafall att se vad det blir för uppdatering. Hästmarknaden kommer, kanske nya hästar och lite kläder också? Vem vet! Jag får iallafall kolla in det först på fredag.
 
 Gammal bild med fina kompisar!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback