tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Stil

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 5: Har du några önskekläder och önskeutrustning du vill se i spelet?
 
Jag har ingen speciell utrustning som jag önskar till hästen mer än att det skulle vara kul om det kom mer naturliga färger till sadel och träns. Med naturliga färger menar jag svart och brunt.
 
När det kommer till kläder skulle jag tycka det var kul om det kom mer pikér då jag verkligen ÄLSKAR dem. Gärna i fäger som matchar något schabrak i spelet. Tror nästan alla någon gång varit med om att man har en snygg tröja och ett schabrak som man tror matchar, men sen märker man att de är i två olika nyanser. Inte så kul! Vissa klädesplagg finns det ingen matchande utrustning till, väldigt tråkigt.
 
Jag har inte direkt något nytt slags plagg jag önskar förrutom de som finns, men som sagt lite nya färger hade varit kul!
 
Tanja & Runner



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback