tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

En av mina favoriter just nu

Jag har haft ganska fullt upp på sistonde med skola och annat vilket har gjort att jag inte haft tid att spela sso särskillt mycket. Det betyder att jag fortfarande har två olevlade hästar att ta tag i. Den ena är min lipizzaner Silverking aka Sigge som fått stå ut med levling under en längre tid. Har liksom lagt levling åt sidan vilket gjort att Sigge stått där i stallet utan framgång. Det har bara blivit några små levlingsrundor där jag kört ca 5 lopp.
 
Men en fördel med att jag varit seg med att levla är att jag verkligen har blivit kär i Sigge. När jag köpte honom tyckte jag han var fin men nu under senaste har jag verkligen fått upp mina ögon lite extra. Det är verkligen en riktigt snygg häst och jag kan säga att det är en av mina favoriter just nu. Både sättet den rör sig på och utseendet är helt fantastiskt!
 
Tanja & Sigge



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback