tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Sigge = färdiglevlad

Nu är min kära klubbhäst färdiglevlad, även kallad Sigge. Riktigt skönt då detta var den enda hästen jag kände att jag verkligen behövde få klart, och nu är det fixat. Då återstår två hästar i stallet innan alla är i level 15 och med dessa två känner jag att jag inte har någon brådskan.
 
Påtal om lipizzanern så verkar lilla Sigge ha fått en slags man och svans bugg. Den har liksom både sin egen man och manen från den vita. Väldigt skumt. Han såg bara ut så när jag loggade in i onsdags. Jag antar att det blev något fel under uppdateringen och att det kommer fixas till nästa uppdatering!
 
Tanja & Sigge, med den skumma man-buggen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback