tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Sjukling

Herregud vad jag är inaktiv just nu. Bloggen står tom och inne på starstable så svälter mina hästar (okej, det lät väldigt hemskt men det stämmer till viss del). Anledning? Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt själv. Sedan i onsdags har jag varit sjuk och varit hemma från skolan, i helgen var jag i Stockholm och då hade jag ingen möjlighet att sätta mig framför datorn. Antar att det får vara min bortförklaring, host host...
 
Nu är det sista veckan innan sportlovet och jag hoppas att den ska gå fort. Känner att ett lov kan vara välbehövligt nu. Ska kämpa mig igenom denna vecka och försöka se till att det blir några roliga inlägg!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback