tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

1 år av bloggande!

Vet ni vad? Idag den 24 Januari 2017 så fyller bloggen 1 år! Jippie! 
 
För ett år sedan satt jag i mitt rum och hade allmänt tråkigt. Av någon anledning hamnade jag på någon sso blogg (kommer inte ihåg vilken) och tyckte det såg riktigt kul ut att blogga. Sagt och gjort så skapade jag en blogg och började skriva mitt första inlägg. Idag när jag kollar tillbaka på det ser jag hur jag utvecklats i skrivandet. Då hafsade jag bara ihop något så snabbt som möjligt och sedan la upp det. Nu för tiden tar jag lite längre tid på mig och kollar noga igenom det jag skrivit för att se till att jag är nöjd.
 
Kan ju inte säga att mina bilder var dem bästa heller, haha! De var jättesmå och hade riktigt dålig kvalitet. Förhoppningsvis tycker ni att jag är bättre nu än då iallafall! Om ni är sugna på att kolla in mitt första inlägg så finns det en länk till det här!
 
Under detta året av bloggande har mycket hänt, både på sso och utanför. I spelet har jag gått från att vara en ensam spelare till att ha hittat hur underbart det är att vara en del utav en aktiv klubb med många fina vänner. Jag har lärt mig att det går att vara vän med någon över internet. Många från klubben känner jag bättre än vänner i verkligheten!
 
Jag började min resa i klubben Glorious Arrows som jag gick med i under Maj månad. I början var jag den blyga som skrev lite då och då i chatten. Under tidens gång vågade jag ladda ner team speak och börja prata lite grann med folk från klubben. Vi pratade mer och mer och tillslut blev det en rutin att gå in på team speak varje dag för att snacka med mina vänner.
 
För snart två månader sedan valde jag att lämna Glorious Arrows bakom mig och gå vidare till en ny klubb med mina vänner. Vi valde att lämna utav lite olika anledningar som jag väljer att inte ta upp här, men min tid i Glorious Arrows har varit jättebra. Många härliga minnen har jag och en hel del vänner lärde jag känna. Jag ångrar inte att jag gick med i Glorious Arrows då jag lärde känna många fantastiska människor där.
 
Curious Guards är den klubben jag gick med i och är kvar där fortfarande. Jag ångrar inte en sekund att jag valde att gå med i denna fantastiska klubb. Jag hänger fortfarande med gamla vänner och har lärt känna en hel del nya. Team speak är fortfarande en viktig del, både för mig och för resten av klubben! Och här sitter jag idag, lycklig över de val jag valt. För utan dem hade jag inte varit där jag är idag. Tack för er som följt med mig på bloggen och i spelet, nu ser vi till att vi gör ännu ett fantasiskt år utav bloggande!
 
Tanja och Runner, tillsammans med några vänner från klubben!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback