tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Cecilias bloggutmaning - Stil

Klicka här för att själv anta utmaningen!
 

Fråga 4: Vilka är dina minst använda plagg i spelet?
 
Det finns många plagg som jag aldrig använder. Främst de man får från uppdrag. Eller rättare sagt det är bara de jag får från uppdrag jag aldrig använder. Ibland får man fina saker som jag faktiskt använder. Men ofta är det sånt jag inte använder. Som t.ex färgglada byxor, skor och hjälmar. Det är inte direkt så att jag köper ett plagg som jag aldrig använder. Här är några exempel på kläder jag i princip aldrig använder:
 
 
Som ni ser är tröjorna väldigt färgglada vilket gör det svårt för mig att matcha med någon utrustning till häst. Dessutom är inte mönstret det vackraste enligt mig. Så dessa två ligger mest och skräpar i min garderob.

Trackback