tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

En update

Konstigt nog har jag varit väldigt oaktiv här på bloggen. Ska inte säga att jag direkt har någon anledning. Det har bara blivit så! Kan skylla på att jag haft lite att göra både med julen och nyår som varit. Men förhoppningsvis kommer jag tillbaka på banan nu igen efter årsskiftet!
 
Men vad har egentligen hänt nu när jag varit "borta"? Kan börja med att säga att jag köpte 4000 sc i fredags i och med dubbla starcoins helgen. Har under ett tag nu varit väldigt sugen på att köpa flera hästar och därför sagt till mig själv att jag skulle köpa nästa gång det blev dubbla starcoins. Så nu är jag 4000 sc rikare men dock 300 kr fattigare på kontot...
 
Det första jag gjorde med starcoinsen var att köpa vår klubbhäst, den gråa lipizzanern. Jag tycker den är riktigt fin och det var min prio ett just eftersom den är vår klubbhäst. Annars har jag inte köpt något annat förrutom att ge den knoppar.
 
Just det, jag gick upp i level 19 här om dagen! Det var riktigt kul men känns fortfarande ganska konstigt. Jag har varit så van med att vara i level 18 och nu plötsligt står det 19 uppe i hörnet. Det var kul och jag tror man får ett extra poäng i rida, eller är jag helt fel ute? Aja, level 19 som sagt.
 
Annars har jag inte så mycket mer att berätta. Jag hoppas att ni hade en trevlig jul, oavsett om ni firade eller inte, och att ni hade en rolig nyårsafton!
 
Silverking, aka Sigge, det senaste tillskottet i familjen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback