tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Födelsedagspresent till mig själv

För några dagar sedan fyllde jag år. Som en liten tradition så brukar jag köpa något till mig själv i spelet, en födelsedagspresent. Förra året köpte jag en tröja jag velat ha under en längre tid. Kommer dock inte ihåg vilken det var, bara att det var en tröja! I år satsade jag lite större och bestämde mig för att köpa en häst jag länge velat ha, Islandshästen!
 
Jag velade väldigt mycket fram och tillbaka om jag skulle ha fuxen eller den svarta. Men det slutade iallafall med att mina vänner från klubben övertalade mig att köpa fuxen. Den svarta får det bli en annan gång! Jag döpte den till Candycrush aka Polly. Tycker Polly var ett väldigt gulligt namn och passade väldigt bra till fuxen. Så min födelsedagspresent är jag väldigt nöjd över!
 
Har ni någon islandshäst? Vilken/vilka?
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback