tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Jaharla!

Idag checkade jag in den nya affären Jaharla för första gången. Måste börja med att säga att det var kul att vi fick en liten uppdragskedja innan vi fick besöka butiken! Dessutom var loppet väldigt roligt och jag hoppas att vi kommer få prova det någon gång i framtiden.
 
Men tillbaka till själva butiken. Det var väldigt fina saker alltihop även fast det inte var så mycket. Jag antar att det kommer mer utrustning i framtida uppdateringar. Förhoppningsvis hamnar de då i Jaharla istället för i Gallerian, det finns ändå så mycket saker där! Samma sak med kläderna. Tycker man borde lägga till nya kläder i de nya butikerna istället för att fylla på Gallerian ännu mer.
 
En sak jag reagerade på var att man var tvungen att köpa allt för sc. Lite konstigt faktiskt. Jag menar innan har man kunnat köpa både sadlar, filtar och träns för js men nu i den nya butiken går det endast för sc. Lite lustigt. Jag förstår inte riktigt varför sso har gjort så. Kommer all utrustning som hamnar i den butiken köpas för sc?
 
Även fast det var konstigt med sc så tycker jag all utrusting var jättefin! Jag diggar specielt den svarta sadeln, skitcool! Har ni någon favorit i den nya butiken?
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback