tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Plugg, plugg och mera plugg...

Jag druknar i läxor, prov och inlämningar. Överdriver inte ens. Jag satt nyss i nästan 2 timmar och förberedde mig för en spanska redovisning vi har imorgon. Såklart skönt att känna mig någorlunda säker men jag känner mig helt slut och har inte ens ätit kvällsmat än.
 
Jag har det lätt i skolan vilket jag är tacksam över. Jag har ganska lätt för att lära mig saker och behöver vanligtvis inte lägga så mycket tid och energi på något. Men den senaste tiden har det varit annorlunda. Jag vill verkligen satsa sista terminen nu då jag börjar gymnasiet efter sommaren. Så jag antar att detta är mitt egna val. Detta valet betyder också att jag har mindre tid till sso, vilket är riktigt tråkigt. Jag är fortfarande inne varje dag och ser till mina hästar, skriver lite med klubben och går på event. Men mycket mindre än innan. Så om jag är oaktiv här på bloggen och på sso så vet ni varför. Jag pluggar. Kul.
 
 Gammal bild med några från klubben



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback