tanjaeaglevalley.blogg.se
Häng med på mitt liv på Jorvik!

Uppdatering av Mina hästar

En kategori som jag har här på bloggen heter Mina hästar där jag har bilder och lite kort info om alla hästar i mitt stall. Jag tycker det är dags för en liten uppfräschning av denna kategori då jag har bestämt att jag vill ha upplägget på ett annat sätt. Stor förändring kommer det inte bli, lite förbättring på bilder och info bara!
 
Om ni inte kollat in denna kategori så rekomenderar jag att du gör det. Personligen tycker jag det är kul att kolla på andra bloggar i deras hästkategorier. Det är ganska intressant att se vad de har för raser och vad de har döpt dem till!
 
Tanja & Luna



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback